Klacht- en tuchtrecht (WKKGZ)
U heeft een klacht
Wat vervelend dat u een klacht heeft,
hierover ga ik graag met u in gesprek om te kijken of wij samen een oplossing kunnen vinden.
Mocht dit gesprek voor u niet het gewenste resultaat hebben dan kunt u contact opnemen met mijn beroepsvereniging en zij zullen u met de klachtenfunctionaris van Quasir in contact brengen. Of u kunt rechtstreeks contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Een klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kan u begeleiden in het proces van de klachtafhandeling.
Indien dit ook voor u niet de gewenste uitkomst heeft, kunt u uw klacht aan de geschillencommissie Zorggeschil voorleggen. De klachtenfunctionaris van Quasir kan u daarbij ondersteunen.
Het stappenplan bij een klacht:
- Ga eerst het gesprek aan met uw therapeut;
- Indien stap 1 geen oplossing biedt, kunt u de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen:
mail : bemiddeling@quasir.nl, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling
telefoon : 085-4874012
post : Quasir, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling, Postbus 1021, 7940 KA Meppel;
- Indien stap 2 geen oplossing biedt kunt u Stichting Zorggeschil inschakelen, dit gaat via de klachtenfunctionaris.